Hvordan leveres bestillingen?
--> Vi tilbyr levering til postkasse med Bring som standard leveringsmetode. Om pakken ikke passer i postkassen, så blir varen levert til hentested. Dette påvirker selvsagt ikke fraktprisen du som kunde betaler.
--> Vanligvis vil du motta varene innen 2-5 virkedager dersom du betaler med kort, eller mobilbetaling.
Hva betaler jeg for frakt?
--> Vi tilbyr fri frakt på alle ordre over 599,- for ordinære kunder, og over 299,- for SAMOHT+ medlemmer.
--> For bestillinger under dette beløpet tilkommer et frakttillegg på NOK 89,-.
Hva gjør jeg hvis jeg har problemer med sporing?
--> Sporingen vil ikke oppdatere seg før transportøren har skannet inn og begynt håndteringen av pakken din. Så snart dette er gjort, vil sporingen din oppdatere seg.
--> Hvis sporingsnummeret ikke oppdateres eller ikke fungerer i det hele tatt, kan du kontakte oss via vår kundeservice, så hjelper vi deg så godt vi kan!
Hva gjør jeg hvis det mangler en vare i leveringen?
--> I noen tilfeller kan det skje at vi går tom for en vare etter at du har bestilt. I slike tilfeller vil du få informasjon om dette fra vår kundeservice. Hvis du likevel oppdager at du mangler en vare og ikke har fått beskjed, ber vi deg ta kontakt med oss på kundeservice, så hjelper vi deg med det.
--> Dersom du mottar feil varer eller varer med feil, sender vi deg selvsagt nye varer uten kostnad. Du må returnere den feilsendte varen (eventuelt sende bilde av defekte varer) før den korrekte varen kan sendes ut.
Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å returnere en bestilling?
--> Dersom du ønsker å returnere en vare, vennligst kontakt oss innen 14 dager etter at du har mottatt den. Send oss en e-post (support@samoht.no) for å informere om din intensjon om å returnere varen.
Vi vil gi deg instruksjoner om hvordan du kan returnere den, inkludert returadresse og eventuelle krav til emballasje og tilstand av varen ved retur.
Varen må returneres innen 30 dager etter at du har mottatt våre returinstruksjoner. For at varen skal bli akseptert for retur, må den være i ubrukt tilstand, med original emballasje og alle tilbehør, merkelapper og etiketter intakt.
Du er selv ansvarlig for eventuelle fraktkostnader som påløper ved retur av varen, med mindre returen skyldes en feil fra vår side, for eksempel hvis vi har levert en skadet eller feil vare.Når vi mottar og inspiserer den returnerte varen, vil vi vurdere om den oppfyller våre returvilkår.
Hvis varen er i akseptabel tilstand, vil vi behandle refusjonen. Refusjonen vil inkludere det opprinnelige beløpet som ble betalt for varen, inkludert eventuelle fraktkostnader du har betalt ved bestillingen.
Refusjonen vil bli behandlet tilbake til den opprinnelige betalingsmåten du brukte ved kjøpet, med mindre annet er avtalt. Vær oppmerksom på at det kan ta noen virkedager før refusjonen blir synlig på din konto, avhengig av betalingsmetoden og bankens prosedyrer.
For fullstendige retningslinjer, se under Returvilkår.