Hva lurer du på?
Merkevarer
Vi tilbyr kjente merkevarer som:
Du finner en oversikt over alle merkene våre her.
Produkt
Hvor kan jeg finne mer informasjon om et produkt?
- Du finner detaljert informasjon om våre produkter på de individuelle produktsidene. Dersom du ønsker mer informasjon utover det som oppgis her, kan du kontakte vår kundeservice, så vil vi prøve å være behjelpelige.
Jeg trenger hjelp til å velge riktig produkt for meg. Hva gjør jeg?
- Under "Filter" kan du blant annet filtrere produkter etter merkevare, produkttype, egenskap, konsistens, hårtype, og hodebunnstype. Under "Sorter" har du flere valgmuligheter når det kommer til sorteringen av produktlistingen. Bruk dette for å lettere finne frem til produktene du leter etter.
- Hvis du likevel ikke finner det du leter etter med denne filtreringen og sorteringen, kan du ta kontakt med vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan!
Varen jeg ønsker å kjøpe er merket som "Utsolgt", hva gjør jeg?
- Dersom en vare er merket som "Utsolgt", betyr det at vi er tomme for den spesifike varen på vårt lager. Ta kontakt med kundeservice, så kan vi dobbeltsjekke om vi venter på en ny levering fra leverandøren.
Bestilling
Hva gjør jeg hvis det mangler en vare i pakken jeg har mottatt?
- I noen tilfeller kan det skje at vi går tom for en vare etter at du har bestilt. I slike tilfeller vil du få informasjon om dette fra vår kundeservice. Hvis du likevel oppdager at du mangler en vare og ikke har fått beskjed, ber vi deg ta kontakt med oss på kundeservice, så hjelper vi deg med det.
Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på min bestilling?
- SAMOHT og vårt lager jobber hardt for å sende ut alle pakker raskest mulig. Hvis pakken din allerede er sendt, er det dessverre for sent å gjøre endringer på bestillingen. Hvis pakken din ikke er sendt, kan vi gjøre endringer på leveringsadresse eller lignende, men det er viktig at du umiddelbart kontakter oss på kundeservice for å få rettet opp i feilen.
Betaling
Hvordan kan jeg betale i nettbutikken?
- Hos SAMOHT kan du velge mellom ulike betalingsløsninger. Du kan utføre kortbetaling med Visa og Mastercard, eller så kan du benytte deg av Vipps eller Klarna.
Hva gjør jeg hvis betalingen med kort eller Vipps ikke går gjennom?
- Dersom betalingen ikke går gjennom, vil du få en feilmelding. Sørg for at du har fylt ut alle obligatoriske felt, som vil bli markert med en farget boks hvis de mangler informasjon. Dersom det er feil med kortet ditt eller Vipps-appen, vennligst dobbeltsjekk at all informasjon er korrekt og at appen er oppdatert til den nyeste versjonen. Hvis problemet fortsatt vedvarer og du ikke kan fullføre kjøpet, anbefaler vi at du prøver å lukke hele siden og prøve på nytt.
Hvordan kan jeg legge til en rabattkode?
- Rabattkoder legges enkelt til i kassen ved utsjekk. Åpne handlekurven ved å klikke på det lille kurv-ikonet oppe i høyre hjørne, og gå herfra videre til kassen.
Må jeg betale toll på min bestilling?
- Nei, du trenger ikke å betale toll når du handler i vår nettbutikk. SAMOHT.no er en norsk nettbutikk med hovedlager i Kristiansand.
Levering
Hvilke leveringsalternativer tilbyr dere?
- Vi tilbyr levering til postkasse med Bring som standard leveringsmetode. Om pakken ikke passer i postkassen, så blir varen levert til hentested. Dette påvirker selvsagt ikke fraktprisen du som kunde betaler.
Hva er fraktkostnadene?
- Vi tilbyr fri frakt på alle ordre over NOK 599,- for ordinære kunder, eller over NOK 299,- for SAMOHT+ medlemmer. For bestillinger under dette beløpet tilkommer et frakttillegg på NOK 69,-.
Hva er leveringstiden?
- Vanligvis vil du motta varene innen 2-5 virkedager dersom du betaler med kort, eller mobilbetaling.
Hva gjør jeg hvis jeg har problemer med å spore pakken min?
- Sporingen vil ikke oppdatere seg før transportøren har skannet inn og begynt håndteringen av pakken din. Så snart dette er gjort, vil sporingen din oppdatere seg. Hvis sporingsnummeret ikke oppdateres eller ikke fungerer i det hele tatt, kan du kontakte oss via vår kundeservice, så hjelper vi deg så godt vi kan!
Retur
Hvordan håndteres feil/ deffekte varer ved ankomst?
- Dersom du mottar feil varer eller varer med feil, sender vi deg selvsagt nye varer uten kostnad. Du må returnere den feilsendte varen (eventuelt sende bilde av defekte varer) før den korrekte varen kan sendes ut. Vennligst kontakt vår kundeservice på support@samoht.no for å få en gratis returetikett. Husk å ha ditt ordrenummer klart når du kontakter oss.
Returadresse: Krittveien 92, 4656 Hamresanden, Kristiansand
NB! Merk returen med avsendernavn og ordrenummer.
Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å returnere en bestilling?
- Dersom du ønsker å returnere en vare, vennligst kontakt oss innen 14 dager etter at du har mottatt den. Send oss en e-post (support@samoht.no) for å informere om din intensjon om å returnere varen. Vi vil gi deg instruksjoner om hvordan du kan returnere den, inkludert returadresse og eventuelle krav til emballasje og tilstand av varen ved retur. Varen må returneres innen 30 dager etter at du har mottatt våre returinstruksjoner. For at varen skal bli akseptert for retur, må den være i ubrukt tilstand, med original emballasje og alle tilbehør, merkelapper og etiketter intakt.
Du er ansvarlig for eventuelle fraktkostnader som påløper ved retur av varen, med mindre returen skyldes en feil fra vår side, for eksempel hvis vi har levert en skadet eller feil vare. Når vi mottar og inspiserer den returnerte varen, vil vi vurdere om den oppfyller våre returvilkår. Hvis varen er i akseptabel tilstand, vil vi behandle refusjonen. Refusjonen vil inkludere det opprinnelige beløpet som ble betalt for varen, inkludert eventuelle fraktkostnader du har betalt ved bestillingen.
Refusjonen vil bli behandlet tilbake til den opprinnelige betalingsmåten du brukte ved kjøpet, med mindre annet er avtalt. Vær oppmerksom på at det kan ta noen virkedager før refusjonen blir synlig på din konto, avhengig av betalingsmetoden og bankens prosedyrer. For fullstendige retningslinjer, se under Returvilkår.
SAMOHT+
Hva er SAMOHT+?
- SAMOHT+ er kundeklubben til SAMOHT.no; En eksklusiv mulighet til å nye en rekke fordeler og spesialtilbud.
Hvilke fordeler får jeg som medlem i SAMOHT+?
- Gratis Frakt på alle ordre over 299 NOK. Ordinære kunder oppnår først gratis frakt på ordre over 599 NOK.
- Eksklusive Tilbud: Få tilgang til eksklusive rabatter og salg, kun for SAMOHT+ medlemmer.
- Early Access: Som kundemedlem er du den første som får vite om alle våre kampanjer og tilbud!
Hvordan kan jeg bli medlem?
- Registrer din e-post i feltet under, og trykk send (→).
- Du mottar en mail hvor du bekrefter ditt ønske om å bli med i kundeklubben.
- Etter din bekreftelse mottar du en velkomst-mail med praktisk informasjon.
NB: Sjekk Reklame- eller Spam-postkassen dersom du ikke mottar noen mail.
Koster det noe å bli medlem?
- Nei, det er helt kostnadsfritt å bli medlem av SAMOHT+, og du kan når som helst melde deg ut!
Jeg har meldt meg inn, hva gjør jeg videre?
- Når du har registrert din e-post adresse vil du motta en mail hvor du må bekrefte ditt ønske om å bli med i SAMOHT+. Etter din bekreftelse er du et fullverdig medlem av kundeklubben, og du kan nyte alle de eksklusive fordelene. Du mottar da en velkomst-mail med praktisk informasjon.
NB: Sjekk Reklame- eller Spam-postkassen dersom du ikke mottar noen mail.
Hvor kan jeg legge inn rabattkodene mine?
- Rabattkodene legges enkelt til i kassen ved utsjekk. Åpne handlekurven ved å klikke på det lille kurv-ikonet oppe i høyre hjørne, og gå videre til kassen herfra.
Gjelder fordelene fortsatt dersom jeg melder meg ut?
- Nei, fordelene gjelder kun for aktive medlemmer og vil ikke fungere dersom du melder deg ut av kundeklubben.
Hvilke vilkår og betingelser gjelder?
- Det er helt gratis å bli med i SAMOHT+.
- Ved å registrere din e-post, og trykke på send (→), godtar du at vi oppbevarer din e-post adresse. Dette gjør vi kun for å kunne gi deg eksklusive fordeler, relevante oppdateringer og spennende tilbud. Vi tar personvernet ditt på alvor og kan forsikre deg om at din e-post adresse kun bil bli brukt til dette formålet.
- Dersom du ønsker å melde deg ut av kundeklubben, eller å slette din e-post adresse fra systemet, kan du gjøre dette når som helst.
Salonger
SAMOHT.no drives gjennom Hårdesign A-Salong. Vårt erfarne team er her for å veilede og støtte deg med ekspertise og kunnskap, slik at du kan føle deg trygg i dine valg.
A-Salong ble etablert i 1978 og er idag en ledende aktør på Sørlandet, med 3 frisørsalonger og over 35 dyktige medarbeidere.
Her kan du bestille time, eller lese mer om oss og våre salonger!
Fikk du ikke svar på det du lurte på?